Mnohé z toho, co dnes dělá značku Winterhalter, má kořeny v minulosti. V době, kdy Karl Winterhalter ve 40. a 50. letech podnik založil a budoval. Již tehdy byly některé věci pro značku Winterhalter typické. Například neobvyklá blízkost k zákazníkovi. Chuť, vyvíjet nová řešení. A statečnost, tyto také prosazovat na trhu. Nebo vůle, zabývat se také nejmenšími detaily a kvalitu stavět nade vše. Všechno to přispělo k tomu, že se malý středně velký podnik mohl vyvinout z dodavatele strojů na poskytovatele celkového systému pro mycí řešení. Na specialistu pro mytí a globálního hráče.
Vyrábí se přitom nadále v Německu a ve Švýcarsku - to je pro oba majitele Jürgena a Ralpha Winterhalterovi bez debaty. Sází důsledně na kvalitu a zůstávají věrni svým kořenům. Kromě toho byla vybudována další výroba v Thajsku, aby bylo možné lépe plnit speciální požadavky asijského trhu a být blíže zákazníkovi. Jak jsou u tohoto tématu pragmatičtí, tak myslí vizionářsky v jiných odvětvích. Například, když jde o budoucnost podniku. Winterhalter momentálně pracuje na převedení mycích řešení do digitální budoucnosti. Samozřejmě, že zcela tradičně: s velkou blízkostí svým zákazníkům a obchodním partnerům. A vždy podle motta: Jako specialista na mytí chceme vyřešit mycí problémy našich zákazníků.
GASTROCENTRUM Moravia s.r.o.
Optiky 4b,
750 02 Přerov
IČ: 077 10 097
DIČ: CZ07710097
č.ú. 115-8599730267/0100 KB Přerov
Copyright (c) 2021 gastrocentrummoravia.cz, design a kód wedipa.com